Verilog a FPGA (bylo FPGA Altera a NIOS)

Jan Smrz jan.smrz na email.cz
Středa Únor 11 21:19:43 CET 2015

Používat pro testování příkazy modelsimu force jde a na tento primitivní
příklad asi dostatečné. Při trochu složitějším designu ale velmi rychle
narazíte omezení, že tímto způsobem nelze (nebo velmi obtížně) generovat
vícero paralelních signálů. Tyto příkazy jsou spíše takové pomůcky při
ladění, když se nám nechce kvůli jedné zvlášní situaci měnit testbench.

Dalším drobným omezením je nepřenositelnost na jiný simulátor, ale to
vás teď asi netrápí.

J.S.