Lepeni skla (bylo: Re: Vymena Gorilla glass Samsung S4)

Středa Únor 11 20:25:16 CET 2015

On 11 Feb 2015 at 11:32, Pavel Kutina wrote:
> Nepotřebuju ani tak dokonalou adhezi, jako spíš tu čirost a jednoduché (a
> hlavně jednosložkové) vytvrzení, použil bych to spíš jako zalévací hmotu.

Zavolej si do Elchemca, anebo jestli mas cestu pres Hostivar, rovnou se tam stav. Se
zalevacimi hmotami maji osobni velkou zkusenost a radi poradi. Taky maji ruzne
ukazky co se da zalejvat, docelal jsem koukal.

D.O.