Inertní silikon

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Únor 11 18:52:04 CET 2015

V kartuši Lukopren S3782
https://www.google.cz/search?num=100&site=&source=hp&q=lukopren+S3782

prodává (ověřte si) třeba i Semic

nebo v tubě, poněkud dražší, zato naprostá špička a rychletuhnoucí
Spinner Plast 2000

prodává třeba GES
(http://www.ges.cz/cz/jednoslozkovy-fixacni-tmel-plast-2000-70-GES08003134.html
nebo menší tuba
http://www.ges.cz/cz/jednoslozkovy-fixacni-tmel-plast-2000-20-GES08000033.html)

Pak samozřejmě něco doporučeného např. od dnes již citovaného Elchemca,
případně to risknout a koupit něco jiného neutrálního v drogerii nebo
globalizátoru.

Ty nahoře uvedené dva typy jsou ověřené.

To, že LED přestaly svítit, ovšem vůbec nemusí souviset s chemickými
vlastnostmi toho Soudal neutrálního silikonu.

--
Jirka