OT: Skype na Linuxu (bylo: Re: Raspberry Pi 2 model B.)

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Únor 11 14:19:27 CET 2015

Ak mate najnovsiu verziu, asi ho tam nenajdete.
Aj pri vypnutych update raz zacas vyjde verzia
ktora sa natiska napriek vypnutym updatom.
Subor je tam az vtedy, ked po prihlaseni
vyskoci dialog "New update avaialable"
s tlacitkami Yes / No. Vtedy staci
urobit spominane zmeny a pri dalsom
starte uz bude pokoj.
Takze pockajte, az pride cas.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zdeněk
Sent: Wednesday, February 11, 2015 11:09 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT: Skype na Linuxu (bylo: Re: Raspberry Pi 2 model B.)

Tak jsem se radoval, že se konečně zbavím té otravné výzvy k aktualizaci.
Skype se totiž při každé aktualizaci snaží protlačit Bing a IE jako výchozí.
To mě hodně vytáčí. Při instalaci s podobnými chytáky počítám, ale u aktualizace je to drzost.

Bohužel jsem ten soubor nenašel ani na uvedeném místě, ani jinde na disku.
:-(
(mám W7)

Z.