Lepeni skla (bylo: Re: Vymena Gorilla glass Samsung S4)

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Únor 11 12:45:45 CET 2015

Domnívám se, že pro zalití významně většího objemu (co já vím - řekněme
od 1 ml výše?) je lepší dvousložková hmota třeba z toho Elchemca. Na
menší objemy by mohlo vyhovět vhodné jednosložkové UV vytvrzovatelné
lepidlo.

Je to ale jen hrubý odhad a bude velmi záležet na konkrétní situaci.
Dále to bude chtít celé hodně rozvážit i opticky - tam moc znalostí
nemám. Myslím tím typy vazeb a přechodů (materiály, tvary...) mezi
jednotlivými prvky soustavy tak, aby světlo opravdu pochodovalo, kam má.

V Elchemcu býval jeden takový člověk, trochu zvláštní, ale mám dojem, že
znalosti o jejich materiálech a aplikacích měl a i rada se z něj dala po
troše úsilí dostat. Stejně tak menší množství požadované hmoty než je
balicí jednotka (tedy pokud ji někde měl otevřenou). Momentální situaci
byste si ale musel ověřit sám.

Nepočítejte ovšem s tím, že by byli levní, proč taky, není to paní
Vonásková z konzumu a kvasnice.

Jo a ten kompresor z ledničky vřele doporučuju, i jako vývěva fakt
funguje...

--
Jirka