OT: Ceska posta - neuveritelna pozitivni zkusenost...

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Únor 11 11:30:56 CET 2015

Pane kolego,

právě z ciziny (ale i z tuzemska) se to válelo u ČP tak děsivě dlouho.
Je úplně jedno, kde to začalo, důležité je, že to skončilo u nich.

Balík do ruky v rámci ČR byl jednou z těch zásilek.

Ale dost, chtěl jsem zase jen předat (tentokrát výjimečně pozitivní)
zkušenost a ne rozvíjet teorie "co by kdyby".

Na ČP stejně jako na cokoliv jiného platí jediné: jednat, jak člověk
jednat má (tedy něco odpovídajícího ve věci dělat, a to na správném
místě). Čili pokud něco nefunguje, stěžovat si pokud možno co nejvýše,
ne o tom pouze mluvit v jakékoliv hospodě...

Howgh.

--
Jirka