FV panely

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Únor 11 11:06:43 CET 2015

a) noční proud není ve skutečnosti noční, ale to jistě víte. Viz různé
zdroje informací u dodavatelů šťávy, kdy zapíná a vypíná HDO.

b) no nejspíš se prostě při studeném zásobníku dá přednost energii
soláru, no a když není, tak se přepne na normální síť. Z té to funguje,
pokud je zrovna sepnuté HDO. V okamžiku, kdy se energie ze soláru
objeví, přepíná se na ni.

Je to prostě systém priorit spojený s faktem, že vždy musí být ohřáto.
Dalo by se to sepsat i matematicky...

--
Jirka