Zase ten zoufaly preklad...

Miroslav ©inko sinkomiro na gmail.com
Středa Únor 11 01:50:10 CET 2015

Maily od tohto dodavatela si odkladam a sem-tam si ich znova citam pre
pobavenie. Ku tantalom som napr. nasiel toto zo 6.1.2015

<citat>
Zrýchlite Váš návrh – nová úroveň nízkych hodnôt ESR

Vysoká spoµahlivos» a efektivita v puzdrách malých veµkostí, nízke
hodnoty ESR, vysoké vlnenie prúdu a vysoký potenciál pre miniaturizáciu
– praktickejšie alternatívy tantalových kondenzátorov.
</citat>

Okrem zufalych prekladov ma neprestava udivovat aj ta bombastickost
reklamnych textov. To su fakt na nu odkazani? Z toho isteho mailu:

<citat>Fantastické ponuky vysokovýkonných batérií AA a AAA.</citat>

Pripomina mi to casy spred 10 a viac rokov, ked v cennikoch PC
komponentov mali tie najhorsie graficke karty od Manli v popise uvedene
"pekný obal , ąpičkový výkon". Normalne sa to da stale dohladat :-)
http://www.cominet.szm.com/Cennik21.htm

miro

Daląí informace o konferenci Hw-list