Re: WIN 7 - přenos na jiný stroj - problém s grafikou

Tom Meinlschmidt hw na meinlschmidt.org
Úterý Únor 10 16:27:13 CET 2015

zdravim,

imho bude problem v tom, ze si ty windows s sebou nesou ovladace ze stareho hw - ktere z nejakeho duvodu jsou stale nahravany pri bootu.

prosel bych vsechny ovladace a zrusil vse, co jde, projel to ccleanerem, a nechal to nainstalovat znovu

tm

ps: btw - prenaset na jiny hw se moc nedoporucuje, windows to moc neprenesou pres procesor..