WIN 7 - přenos na jiný stroj - problém s grafikou

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Únor 10 16:22:33 CET 2015

Nabootovat do nouzového režimu a odinstalovat všechny drivery staré
desky, tedy jak grafiku, tak chipset (možná i zvukovku). Pak najet do
běžného režimu a nainstalovat drivery k desce, nejprve chipset a pak
grafiku.

Martin Hanek