[z vacsej casti OT] kam poslat 2% z dane

balu@home balu na k-net.fr
Úterý Únor 10 11:13:05 CET 2015

Ahoj,

Akurat som chcel pisat kratky report z tohorocneho ZENIT-u, ktory sa
minuly stvrtok velmi uspesne skoncil.

Dovolujem si navrhnut Slovensku spolocnost elektronikov (www.skse.sk),
ktora robi presne tieto veci. Organizuje tabory pre decka, elektronicke,
roboticke, audio/video. Organizuje a zabezpecuje sutaze - elektronicke,
roboticke atd. pre deti zo zakladnych skol a stredoskolakov. Okrem ineho
organizuje aj ZENIT.

balu