RE: LED displej 0,8" 4 místa pro hodiny

Úterý Únor 10 07:48:04 CET 2015

Já si udělal radost pod stromeček tady tímhle.
https://www.gme.cz/digitalni-budik-s-radiem-wt480-p759-632
Jediné co to nesplňuje je ta regulace jasu (je tam pouze čtyřstupňová pevná), ale má to projekci na strop, což jsem vždycky strašně chtěl. Řídí se DCF, dobré rádio - poslouchám často, dva časy buzení a na rozdíl od jeho předchůdce GRUNDIGa velmi logické ovládání.

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zapadlo
Sent: Tuesday, February 10, 2015 7:38 AM
To: HW-news
Subject: Re: LED displej 0,8" 4 místa pro hodiny

Zdravím,

provozní mobil mít jako budík nechci, občas jsem ho zapomněl přepnout do režimu letadlo (a jak na potvoru volal v noci nějaký prudič), občas ho ráno zapomenu přepnout zpět.
Chci mít viditelný displej s časem regulovaný okolním světlem, proto mi nevyhovuje starý mobil.
Nemám problém se vzbuzením, stačí mi jednou zazvonit a většina budíků je udělána na opakované buzení. Tj aby to periodicky nekřičelo, tak musím někde přepnout nějaký malý vypínač - tím ale vypnu buzení na další den.

Petr