Vadný SSD po focení ( bylo: Re: Raspberry Pi 2 model B.)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Únor 9 22:17:12 CET 2015

Třeba u toho disku ale výrobce dává záruku 10 let, takže tam bych to
nebral tak vážně.
Obecně to snižování kvality sovisí i skonkurenceschopností, tedy výrobce
nebude katovat, ale nebude ani prodávat, protože ten kdo katuje prodává.
Tak taky katuje ( a víc než ten vedle) a tak taky víc prodává. Co je na
tom že zmetky, je potřeba, aby to přežilo záruku a pak se to koupí nový.
A to výrobci potřebujou.

Kdybych dejme tomu vlstnil automobulku a vyráběl auta co vydrží 25 let,
tak to můžu za 10 let zavřít, protože už nikdo nic nekoupí, když to
nikomu nebude hnít....
( no blbej příklad, ale příklad..... )

JaKub