Vadný SSD po focení ( bylo: Re: Raspberry Pi 2 model B.)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Únor 9 22:06:33 CET 2015

Nejspis ano, me jen znepokojuje pri kazdem zapisovani to zvyseni teploty
v diskinfu. U toho M2 v NTB to neni skoro poznat.
Myslim si, ze tomu jedine pomuzu, kdyz tam budu prohanet vzduch, aby se
to chladilo.