Vadný SSD po focení ( bylo: Re: Raspberry Pi 2 model B.)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Únor 9 17:55:54 CET 2015

No,,,, problem, spíš vlastnost....

Horší je, že jsem si takhle o víkendu bleskem zničil SSD. Toho Samsunga
850 PRO, 256 GB. Dělal jsem doma nějaké testy rychlosti a chtěl jsem to
dát na blog.
Měl jsem ho oddeklovaný a půjčenou infrakamerou udělal fotky teploty
čipů, protože se mi zdá že se příliš zahříval (oproti Transcedu) .
Přitom jsem "za chodu" udělal fotku sestavy na stole normálním foťákem -
s bleskem. Od té doby se disk nehlásí.
Na PC probíhalo kopírování z jednoho SSD na druhý, v momentě záblesku
foťáku se to kouslo a konečná :-(

Nefotit elektroniku bleskem!!!!!!!!!  Ta energie je asi zdá se příliš
velká a holt to prochází bakelitem až do struktury.
Někde nedestruktivně, někde holt destruktivně :-(

JaKub