OT: Re: MICROSOFT info linka - problemy

Pondělí Únor 9 13:54:29 CET 2015

Jak funguje Linux v tom "plně klikacím prostředí" když chcípne myš? Dá
se tam použít příkazový řádek bez potřeby někam jezdit s myší? Nedávno
mi chcípla myš ve Windows 7 a zachránilo mě jen to, že Windows si přečte
že jsem stisknul vypínač a začne se normálně ukončovat. Jinak bych s tím
nedokázal udělat vůbec nic.
Anděl