OT: Re: MICROSOFT info linka - problemy

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Únor 9 13:19:53 CET 2015

Bankovnictvi uz ma kazda slusna banka udelana bez IE (dokonce i KB,
kterym to trvalo snad nejdele). S temi programy mate pravdu a jsem na
tom stejne. Win7 a OpenOffice, Thunderbird, Firefox, Gimp, Inkscape atd.

Jenze ony ani ty otevrene formaty nejsou vselek a genialni, jak o nich
vsude ctu.
Pouzivam OpenOffice asi 10 let, mozna vice, MS Office uz ani neznam. Ale
treba v praci mam OOo 3.4.1 a nemuzu prejit ani na vyssi verzi OOo ani
na Libreoffice. Jednou jsem nainstaloval OOo nejakou verzi 4 a nektere
dokumenty ze starsich verzi se mi rozpadly. Nepouzivam nic extra, pouze
Writer, Calc a Draw, zakladni funkce, zadna makra atd.
Tak jsem se vratil k verzi 3.4.1 a neupgraduju. Na zjistovani v cem je
problem nemam cas ani naladu. Otevreny format mi je houby platny.

Martin Hanek