OT: Re: MICROSOFT info linka - problemy

Pondělí Únor 9 13:12:12 CET 2015

Před mnoha lety (možná tak před 15) jsem zkoušel instalovat Redhat. Bylo
potřeba spoustu věcí přečíst, než jsem pochopil, jak nainstalovat třeba
driver od tiskárny a jak se vůbec do systému přihlásit. Navíc sice už
tehdy tam bylo nějaké Wine, ale nedokázal jsem s tím udělat vůbec nic.

Četl jsem o tom, že současné Linuxy se instalují podobně jako Windows a
že jsou uživatelsky přátelštější. Vlastně na kancelářské věci používám
Open office, na internet Firefox, Thunderbird a Filezilu, na fotky Gimp
a to by na Linuxu mohlo chodit líp. Jenže pak tady mám spoustu programů
pro Windows a třeba i internetové bankovnictví, které údajně vyžaduje MS
IE. Pokud by tohle všechno chodilo pod Linuxem, byla by to zajímavá
alternativa.
Anděl