MICROSOFT info linka - problemy

Pavel Krafcik hwl na pjk.cz
Pondělí Únor 9 12:10:53 CET 2015

Děkuji za potvrzení. Něco takového jsem vydedukoval z těch jejich
zmatečných popisů.

Našeho dodavatele se raději neptám, protože není poslední dobou ve
formě. Jednak nám navrhuje přejít z VMwaru na MS Hyper-V a pak mi docela
vážně navrhl McAfee jako náhradu za Eset. Snad je to jen viróza.

Pavel Krafčík