Verilog a FPGA (bylo FPGA Altera a NIOS)

Jan Smrz jan.smrz na email.cz
Neděle Únor 8 15:09:11 CET 2015

Přesně, jak jste napsal. Význam je jen pro simulaci. Při syntéze se
ignoruje. Pro syntézu zpoždění tam většinou musíte nadefinovat přímo
zpožďovací blok cílové architektury.

Jednotky jsou definovány direktivou `timescale. Pokud máte
`timescale 1ns, pak #1 znamená 1ns

Pokud to definováno nemáte, pak je to default daného simulátoru.

J.S.