OT Patek - Elektronicka Homeopatie

Neděle Únor 8 12:34:05 CET 2015

Hehe, tohodle PSIONa používala firma Lansing z UK na programování a diagnostiku systémových vozíků.
NA tu dobu to byl fantastický přístroj, výměnné paměťové moduly, 9V baterie, docela odolný a skutečně kapesní.
Ještě ho někde na firmě máme (pochopitelně se ta diagnostika převedla na PC).
A já si furt říkal, že když ho mám v kapse, cítím se až o 12 biorezonančních diskret lépe... ;-)

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Kubáč
Sent: Saturday, February 07, 2015 6:07 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT Patek - Elektronicka Homeopatie

> Rekl bych bez komentare :-)
>
> http://personal.tucna.net/elektronicka-homeopatie-a-leceni-na-dalku/

<citace>

Homeopat zadá pomocí klávesnice název homeopatika v požadované potenci. Poté stisknutím tlačítka "MODE" provede přenos vygenerované homeopatické informace buď přímo na pacienta nebo na inertní materiál (např. globule, alkohol), čímž se připraví homeopatikum plně srovnatelné s přípravkem vyráběným klasickým způsobem

</citace>

Tohle je přece 100% pravda - jenom bych dodal heslo mého dědečka "nula od nuly pošla" ne ?  ;-))

Zdraví Petr Kubáč