FPGA Altera a NIOSII

Sobota Únor 7 10:32:16 CET 2015

Diky za info, za tu diplomku bych byl vdecny.
Ja si chci prave hrat a pochopit to, takze sice jsem si take ten NIOSII
naklikal ale nejak me to nebavi, kod je uzavreny (pisou sifrovany, maji
to dobre vymyslene, kdyz se navic nastavi neco, co neni free, jde
vygenerovat jen SOF soubor a ten jeste zrejme je funkcni jen hodinu...)
Prekvapilo me, ze v te free verzi je moznost pridat SDRAM ale ne
obycejnou externi SRAM, to nechapu, to by se dalo zapojit aspon na
pichacim poli. Takhle u teto verze FPGA muzu dat max cca 24kB interni
pameti. Prohlizel jsem si zdrojaky OR a prijde mi to celkem
strukturovane a pochopitelne. Na jake frekvenci (instrukcni cyklus) by
cca zvladnul bezet v tom FPGA EP4CE6E22C8N, to ma max. frekvenci 400MHz,
jestli jsem to pochopil, aspon citac na teto frekvenci bezi i kdyz pri
synteze nebo spis potom analyze tam je nejaky warning...