[OT] Ceska Posta - no to si snad delala baba legraci

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Únor 6 21:00:38 CET 2015

Původní zpráva ze dne 6.2.2015 od Kuba Jan:

> Jo to je řešení, kéž by to tak fungovalo globálně. Ale výsledek může
> být i kontraproduktivní. Uteče víc lidí = menší obraty = zdražení
> služeb - aby se vydělávalo minimálně stejně...

No ať si pak zdražují, co chtějí, když přes ně nebudu posílat...

> Ale tady v konferenci to nevyřešíme. Ventilujeme tu problémy , které
> nás tíží, ale je to k ničemu. Je třeba prát nahoru. Na vedení.

No však jim to říkám. Už jsem jim to několikrát řekl, i ředitelé mě
znají (oni mají ředitele na každou hovadinu, tam je každej ředitel). A
zrovna se jim chystám poslat další dopis, jen co budu mít statistiky
zásilek, tak jim to napíšu na vedení.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem