[OT] Ceska Posta - no to si snad delala baba legraci

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Únor 6 20:43:11 CET 2015


Dne 6.2.2015 17:54, Petr Zahradnik napsal(a):
> Já jsem s poštou také velice spokojený. Všichni mě znají,
> doručovatelé, doručovatelky, pracovnice na přepážkách, vedoucí všude
> možně.
Tak to mě už taky u nás znají.  Včetně ředitele ZČ Pobočkové sítě ing.  
Pana Mrvíka.
  Jak tu někdo zmiňoval už tam mám "razítko stěžovatele"
Přišel jsem nedavno po dlouhé době na pobočku v místě bydliště, ( už 
jezdím jinam, dál, kde to jde lépe, ale výdej neovlivním kam pošlou)
  paní za přepážkou koukla na frontu, pak na mě , ztuhnul jí úsměv, 
zvedla se ,
  na moment odskočila a během mžiku se otvírala další přepážka :-)
A to jisto-jistě není náhoda, protože se to tentýž den opakovalo, když 
jsem to posílal zpátky :-)

>   Jsem větší podavatel. Na přepážce nikdy nečekám, jen to tam
> hodím, vezmu desky a flashku z předchozího dne a odcházím. A všichni
> víte, že se pošty často zastávám.
>
> Takže abych to dopověděl, kdykoliv mě začnou buzerovat jako zákazníka,
> odvděčím se jim snížením služeb a obratu. Už jsem jim to několikrát
> očesal a letos opět.
Jo to je řešení, kéž by to tak fungovalo globálně. Ale výsledek může být 
i kontraproduktivní.
Uteče víc lidí = menší obraty = zdražení služeb - aby se vydělávalo 
minimálně stejně...


Ale tady v konferenci to nevyřešíme. Ventilujeme tu problémy , které nás 
tíží, ale je to k ničemu.
Je třeba prát nahoru. Na vedení. Ty holky co tam kmitají za přepážkou 
kmitají podle toho, kdo to vymyslel.
A ten nesedí za přepážkou, ale někde jinde na lépe placené židli. A tam 
je třeba si stěžovat.
Tady to fakt nemá smysl. I když i já jsem si musel "odlehčit"...
> Nenechám si kakat na hlavu, prostě to pocítí. Asi
> ne tak moc, ale pocítí. Od listopadu, kdy mi tohle udělali, jsem začal
> intenzivněji posílat jinými přepravními společnostmi a preferuji je
> hodně moc. Výsledek je asi takový, že včera jsem posílal 1 malinký
> balík do ruky přes poštu a 5 velkých balíků přes DPD. Za chvíli vezu 4
> velké balíky do DPD a žádný balík na poštu. Ten rozdíl dělá několik
> tisíc korun měsíčně, které mohla mít pošta. Není to zase tak moc,
> samozřejmě, ale několik tisíc měsíčně znamená několik desítek tisíc
> ročně. Ty ode mě teď dostává společnost, která mě nebuzeruje.
>
> Byly časy, kdy jsem byl s poštou spokojený natolik, že jsem měl
> nasmlouvanou jen jednu přepravku kvůli jednomu jedinému zákazníkovi z
> Brna, kam to prostě nefungovalo. Neměl jsem nejmenší důvod posílat
> jiným způsobem. Postupem času mě natolik otrávili (ne pracovníci, ne
> vedoucí, ale jejich nesmysly z vyššího vedení, od ředitelů), že prostě
> nemám chuť s nimi dál fungovat, že je nechci živit. K tomu všemu
> neustále zdražují. Dnes nabízím zákazníkům minimálně 5 dalších
> způsobů, jak jim spolehlivě dodat zásilku.
>
> Petr Zahradník, počítačový expert
>
> ====================================================================
> Petr Zahradník, Computer Laboratory
> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
> telefony: 910 256 000, 475 501 627, 475 500 610, mobil: 602 409 601
> web: http://www.clexpert.cz, e-mail: clexpert na clexpert.cz
> ICQ: 21215917, Live: clexpert na clexpert.cz, Skype: callto://clexpert
> ====================================================================
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



Další informace o konferenci Hw-list