OT: Minecraft ( Bylo: Re: Raspberry Pi 2 model B.)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Únor 6 20:27:45 CET 2015

Dne 6.2.2015 16:42, Admin HWnews napsal(a):
> Tak jsem dnes dojel koupit do Makra 8GB SDHC clas 4 za 150Kc a konecne
> na ni mohl vypalit nejakou image OS - bohuzel s 2GB nevystacite a i
> 4GB povazuji za naproste minimum.
>

> Nicmene dal jsem se nedostal, neb synek kdyz videl, ze tam je Minecraft
Tak to koukam, ze budu asi malinu objednat jeste jednu......
Nas malej to uz pul roku sjizdi. Ma to ted na pridely , max hodinu
denne. Ja se o to nikdy moc nezajimal, ale kdyz jsem nedavno videl co
tam postavil za dilo, nechtel jsem tomu verit.
Muzu znat link na tu distribuci (image) ?

Diky JaKub