Raspberry Pi 2 model B.

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Únor 6 19:50:48 CET 2015

Ano, ono to je tak, ze vic maji problemy ty rychlejsi - dneska jsem se
na to dival a dopurucuji jako vetsi jistotu koupit class 4. Samozrejme
chodi cela spousta karet - ja dneska mel cestu do Makra a vzhledem ze ta
Sonka stala 150Kc tak jsem ji vzal.

http://elinux.org/RPi_SD_cards

Jinak jsem ted na to nainstaloval apache2, php, sambu, ssh a jede to
dost slusne - skoda ze to nema SATA rozhrani ;-).

RV