[OT] Ceska Posta - no to si snad delala baba legraci

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Únor 6 17:54:54 CET 2015


Původní zpráva ze dne 6.2.2015 od V P:

> Ja jsem s postou spokojeny, pani postacka nas (v Praze!!) zna jmenem
> a zdravi nas kdyz nas potka na ulici, pripadne nam tam rovnou preda
> zasilky pokud pro nas neco ma. Kdyz chodim posilat veci tak tam
> vetsinou zadne fronty nejsou (pravda, kdyz odchazim tak uz docela
> casto jo...), zasilky poslane v nedeli casto jsou u zakazniku v
> pondeli (a nejsou to baliky s garantovanym dodanim, jen normalni
> doporucene dopisy za 30.-) a ztrata balicku se kona tak jednou
> rocne. To jen aby tu nebyly jen negativni stiznosti :-)

Já jsem s poštou také velice spokojený. Všichni mě znají,
doručovatelé, doručovatelky, pracovnice na přepážkách, vedoucí všude
možně. Jsem větší podavatel. Na přepážce nikdy nečekám, jen to tam
hodím, vezmu desky a flashku z předchozího dne a odcházím. A všichni
víte, že se pošty často zastávám.

Ale... poslední dobou mě pošta čím dál tím víc buzeruje. To není o
těch lidech, to je o vedení. Že si buzerují své zaměstnance, to je mi
jedno. V okamžiku, kdy buzerují mě jako podavatele, tak se bráním.
Naposledy mě hodně zbuzerovali tím nesmyslným označováním zásilek,
které si vymysleli nad rámec zákona. Stojí mě to několik tisíc
natištěných obálek, které můžu vyhodit, a stálo mě to asi hodinu času,
kdy jsem musel upravit štítky podle jejich nesmyslného nařízení.

Takže abych to dopověděl, kdykoliv mě začnou buzerovat jako zákazníka,
odvděčím se jim snížením služeb a obratu. Už jsem jim to několikrát
očesal a letos opět. Nenechám si kakat na hlavu, prostě to pocítí. Asi
ne tak moc, ale pocítí. Od listopadu, kdy mi tohle udělali, jsem začal
intenzivněji posílat jinými přepravními společnostmi a preferuji je
hodně moc. Výsledek je asi takový, že včera jsem posílal 1 malinký
balík do ruky přes poštu a 5 velkých balíků přes DPD. Za chvíli vezu 4
velké balíky do DPD a žádný balík na poštu. Ten rozdíl dělá několik
tisíc korun měsíčně, které mohla mít pošta. Není to zase tak moc,
samozřejmě, ale několik tisíc měsíčně znamená několik desítek tisíc
ročně. Ty ode mě teď dostává společnost, která mě nebuzeruje.

Byly časy, kdy jsem byl s poštou spokojený natolik, že jsem měl
nasmlouvanou jen jednu přepravku kvůli jednomu jedinému zákazníkovi z
Brna, kam to prostě nefungovalo. Neměl jsem nejmenší důvod posílat
jiným způsobem. Postupem času mě natolik otrávili (ne pracovníci, ne
vedoucí, ale jejich nesmysly z vyššího vedení, od ředitelů), že prostě
nemám chuť s nimi dál fungovat, že je nechci živit. K tomu všemu
neustále zdražují. Dnes nabízím zákazníkům minimálně 5 dalších
způsobů, jak jim spolehlivě dodat zásilku.

Petr Zahradník, počítačový expert

====================================================================
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 475 501 627, 475 500 610, mobil: 602 409 601
web: http://www.clexpert.cz, e-mail: clexpert na clexpert.cz
ICQ: 21215917, Live: clexpert na clexpert.cz, Skype: callto://clexpert
====================================================================




Další informace o konferenci Hw-list