[OT] Ceska Posta - no to si snad delala baba legraci

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Únor 6 17:17:49 CET 2015

 6.2.2015, 17:01:52

Znal jsem alkoholiky, kteri se uchlastali, motorkare skonsivsi
v cernem pytly u silnice nebo horolezce kteri se nevratili z hor.
Lide proste delaji dobrovolne mnohe veci, ktere jim skodi a to
i mnohem vice nez ztratou nejakeho toho casu a penez.
Ano zakazu mame vice nez je zdravo, ale to plati i o vzdelavacich
programech, ktere ve valne vetsine, nejsou vic nez penezovody a
byrokracie je kolem toho take pozehnane.
Pokud nekdo v dnesni dobe plati slozenkou, jiste ma k tomu svuj duvod.
A jakkoliv se ten duvod vam nebo me muze zdat byt podivnym, pro
dotycneho bude jiste duvodem velmi silnym.
A nemyslim si, ze by nejaky kurz ibankingu dokazal tento stav nejakym
viditelnym zpusobem zmenit.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz