RE: [OT Páteční] Ceska Posta - no to si snad delala baba legraci

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pátek Únor 6 14:28:25 CET 2015


Zdravím,

jednou jsem zažil zajímavý systém pořadí v restauraci. Byli jsme na výletě,
ale bylo pozdní odpoledne, cesta před námi dlouhá. Když jsme míjeli
restauraci, rozhodli jsme se zastavit na polévku. A čekali a čekali. 

Když jsme se zeptal, jestli nám mohou nalít polévku, bylo mi vysvětleno, že
objednávky se vydávají tak, jak lidé přišli. No a protože někdo před námi si
dal minutku, musíme tedy počkat, až ji dostane a teprve pak nám přinesou
polévku :-)

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 272 732 827
Fax +420 272 681 232

Máte-li chuť, navštivte naše stránky http://www.papouch.com/

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of F.K.
Sent: Friday, February 6, 2015 1:28 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Ceska Posta - no to si snad delala baba legraci

S tim nemohu souhlasit.
1) nevim co je spravna prepazka u posty, balík nebo složenka nebo dopis?
2) pokud chci specializovanou cinnost jako treba prodej doplnku - 
postovni sporitelnu, registry,
mam na to vytvorit specialni okenko.

Pokud mate vse v jednom, pak i poradovy system nic neresi. Protoze 
podani dopisu nemuze trvat stejne dlouho jako vyber z uctu nebo
overeni podpisu.
Na poste vystojite dulek.
Jiz jsem to i zde psal, slecna prisla po me - nevim co si zmackla - ja 
podani dopisu a sla cca 6 minut prede mnou!
Postu vubec nechapu, dorucovatelky co musi nutit pojisteni atd...
Docela by mne zajimala ta zaba na prameni.
S pozdravem
F.K.


Dne 2/6/2015 v 1:05 PM Jan Kral napsal(a):
> Tak např. k nám pořadníkový systém dorazil už docela dávno. A mohu
potvrdit, že si člověka skutečně zavolá správná přepážka (samozřejmě když si
správně zvolím činnost, kterou potřebuji), dokonce umí přehodit člověka na
jinou přepážku, takže není potřeba znovu čekat.
> Co se jsme však nepochopil, jak je možné, že někdo nevyhodnocuje čas,
který tam lidi musí čekat, což by mělo být naprosto jednoduché a na základě
velkých front posílat posílení obsluhy na přepážku. Na druhou stranu, když
už jsou čekací lhůty dlouhé, tak lidi odcházejí a pak musí ve statistikách
rychlosti obsloužení zákazníka excelovat, protože se rozsvítí číslo, nikdo
nejde, tak se rozsvítí další a tak dál.
>
> S pozdravem JK
>
>> Navic vy tam u vas nemate ten poradnikovy system? Tam si Vas snad
>> zavolaji kam je treba.
>>
>> RV
>>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



Další informace o konferenci Hw-list