[OT] Ceska Posta - no to si snad delala baba legraci

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pátek Únor 6 14:07:32 CET 2015

Skoda ze stat s temi frontami na poste nic nedela. Je to zbytecna ztrata pro
ekonomiku. Staci mensi vzdelavaci kampan na tema elektronickeho bankovnictvi
a komunikace. Navic by na to mohly jit prachy z EU.
A taky by se usetrila priroda. Jedna slozenka to je hromada dreva pri vyrobe
papiru.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "F.K." <kocifrantisek na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, February 06, 2015 1:28 PM
Subject: Re: [OT] Ceska Posta - no to si snad delala baba legraci

S tim nemohu souhlasit.
1) nevim co je spravna prepazka u posty, balík nebo složenka nebo dopis?
2) pokud chci specializovanou cinnost jako treba prodej doplnku -
postovni sporitelnu, registry,
mam na to vytvorit specialni okenko.

Pokud mate vse v jednom, pak i poradovy system nic neresi. Protoze
podani dopisu nemuze trvat stejne dlouho jako vyber z uctu nebo
overeni podpisu.
Na poste vystojite dulek.
Jiz jsem to i zde psal, slecna prisla po me - nevim co si zmackla - ja
podani dopisu a sla cca 6 minut prede mnou!
Postu vubec nechapu, dorucovatelky co musi nutit pojisteni atd...
Docela by mne zajimala ta zaba na prameni.
S pozdravem
F.K.