Sitovy odrusovaci filr + proudove kompenzovana tlumivka

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Únor 6 13:26:27 CET 2015

On Fri, 6 Feb 2015, cipisek.cipr na seznam.cz wrote:

> Ma tu nekdo zkusenosti s odrusovacimi filtry pro spinane zdroje?
> Presneji, mam Flyback spinany zdroj cca 150W 130kHz , dalsí zdroje
> ruseni za
> zdrojem jsou na 250kHz a 7MHz. Zatim jsme pouzili takto navrzeny filtr:
> http://i.imgur.com/UCtQddD.png
> Existuje nejake vyrazneji vhodnejsi reseni?

Jeste se dava kondenzator mezi spinany konec primaru a sekundar.
Ma zkratovat posubne proudy ktere vznikaji pri rozepinani vlivem
rozptylove indukcnosti a normalne se uzaviraji smyckou pres
primar, zem a napajene zarizeni. Kondenzator musi byt bezpecnostni
na 2kV a vic.