UPS k automat. kotli - problem s SSR rele

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Únor 6 11:54:16 CET 2015

Momentálně poslední věc:

zkuste i triakový výstup z jednotky pro buzení SSR dodatečně paralelně
zatížit vhodným výkonovým odporem řekněme okolo 10 kOhmů (bude na něm
cca 5 W), následuje už popsaný RC filtr a vstup SSR.

Smysl je v tom, že se omezí vliv příp. zbytkových proudů z výstupu
jednotky při vypnutém triaku. Ty může způsobovat buď sám triak, nebo ev.
snubber člen paralelně k němu, pokud je použit.

--
Jirka