[OT] Ceska Posta - no to si snad delala baba legraci

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Pátek Únor 6 07:47:54 CET 2015

A je je Těšín hlavní pošta. Tam ikdyby system jel tak nejede dle těch "ženských na poště". Budte rád že jste tam něco nereklamoval. Kde jsouu ty doby šefování paní Fylipčikové.
RS
  ----- Original Message -----
  From: Marek Sembol
  To: HW-news
  Sent: Thursday, February 05, 2015 2:08 PM
  Subject: Re: [OT] Ceska Posta - no to si snad delala baba legraci

  Hmm, tak to je smutne, no.
  A na tema "vetsi posta" - nevim co je to vetsi posta, Mne to tady pripada jako pidizvikov, stabilne otevrene max 2 okenka z 5ti. Za zbylymi vetsinou nekdo sedi, ale zavreno a ceduky jako "prestavka", "pradavani smeny", ... (at prijdu v kteroukoliv denni dobu). Vy pripadne pokud budete chtit, tak odhadnete velikost posty lepe (737 01)

  Ale abych nevznival jen negativne (no ty zenske na poste mne prote uz dlouhodobe stvou) - postacka, ktera nam roznasi postu je SUPER. Spolehliva, bezproblemova, ochotna. Vzdy prijemna a usmevava (i kdyz verim tomu, ze toho musi mit mnohdy uz plne brejle). Jak uz zde mnohokrat nekdo zminil - je to o lidech - a ja dodavam: vic takovych!

  Marek

    No lokalni servery jsou urcite na UPS pokud tedy nebyla v oprave a byla za ni nahrada (coz dnes u CP uz JE problem).

    Nicmene pani postacka si opravdu nevymyslela, nebot v pripade nekorektniho ukonceni (mohla kleknout UPS) se provadi recovery a synchronizace obou serveru coz na vetsich postach zabere skutecne klidne hodinu i vic.

    RV