[OT] Ceska Posta - no to si snad delala baba legraci

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Únor 5 23:30:28 CET 2015

Máte tam prostě moc lidí, kteří si objednávají moc balíčků.

Ještě že bydlím na dědině

----- Původní zpráva -----
Od: Šerých Jakub

Čas je pro poštu přece ta nejnepodstatnější položka. Poznám to kdykoliv si
jdu na naši pobočku (Praha 4 - Novodvorská, malá pošta o myslím 4
přepážkách) vyzvednout balíček s oznámením. Teď už jim to pravidelně stopuji
(ne frontu, ale vlastní proces vyzvedávání zásilky). Obvyklé časy jsou někde
mezi 8 až 20 minutami (20 to byl extrém, ale fakt jsem ho zažil). Z této
doby cca minutu trvá papírování a zbytek hledání zásilky.
Paní se zanoří do útrob pošty, občas se vynoří za zády pracovnice na jiné
přepážce a něco jí ukazuje na mém lístečku. Pak se zas zanoří, pak se vynoří
a na něco se dívá do svého počítače. Pak se opět zanoří a když to dobře
dopadne, tak do deseti minut vítězoslavně přichází s balíčkem a s úsměvem na
rtech si oddychuje: "tak jsem to nakonec našla".

Kdyby se to stalo jednou, tak si řeknu: "je nová, ještě to nezná" nebo "ten
balíček tentokrát někam zapadl", ale to se děje se železnou pravidelností
nezávisle na rozměru balíčku, denní době, času od doručení oznámení i
vybrané přepážce/pracovnici. Čas má prostě pro Českou poštu naprosto nulovou
hodnotu.