[OT] Ceska Posta - no to si snad delala baba legraci

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Čtvrtek Únor 5 22:14:50 CET 2015

Uplne samozrejme to blbost teda neni :)
Treba na nasi poste se pro baliky chodi z jine strany budovy. Podavat balik
se tam ale neda, jen vydej.
Poradnikovy system teda nemame a to je tam prepazek celkem dost (143 00)
Listove zasilky a podani baliku je vpravo a slozenky a podobne jsou v levo
od vstupni "haly".
Takze urcie pani od slozenek (natoz od baliku) nepujde pres celou postu aby
mi vydala doporuceny dopis, to uz je vyzousene, kdyz se clovek obcas
netrefi, protoze na listku je to napsane jinak.

PK