[OT] Ceska Posta - no to si snad delala baba legraci

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Únor 5 21:06:50 CET 2015

Dne 5.2.2015 18:55, Admin HWnews napsal(a):
> To je samozrejme blbost. Prepazky jsou univerzalni
Jo to jsou, ale ne všude :-)
> krome specialnich sluzeb jako Cpoint nebo terminaly Sazky. Takze vydej
> zasilek probehne na jakekoli prepazce akorat vydej vam u velkych
> zasilek udelaji na balikovce kde maji okno (papirove vas odbavi na
> kazde prepazce).
>
> Navic vy tam u vas nemate ten poradnikovy system? Tam si Vas snad
> zavolaji kam je treba.
Pořadníkový systém používá třeba u nás tři řady čísel.
Bral bych, že když přijdu poslední, tak že poslední půjdu na řadu a
všichni přede mnou budou již odbaveni.
Ale protože okénko kde dávají jen listovní zásilky má ve svojí řadu
dejme tomu 3xx jsem na řade dřív, protože na listovní zásilku čekali
přede mnou jen dva lidi.
No a pak se důchodci rozčilujou: " von přišel teď a my už tu čekáme tejden"

A druhý den se na stejném okénku střídají dvě řady čísel.

Já jsem ten algoritmus nepochopil. Ale jezdím teď podávat na vzdálenější
poštu, kde tyhle displeje nejsou a funguje to tam o poznání lépe.
A protože tam nechodí tolik lidí tak i rychleji :-)