[OT] Ceska Posta - no to si snad delala baba legraci

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Únor 5 14:08:08 CET 2015

Hmm, tak to je smutne, no.
A na tema "vetsi posta" - nevim co je to vetsi posta, Mne to tady pripada
jako pidizvikov, stabilne otevrene max 2 okenka z 5ti. Za zbylymi vetsinou
nekdo sedi, ale zavreno a ceduky jako "prestavka", "pradavani smeny", ...
(at prijdu v kteroukoliv denni dobu). Vy pripadne pokud budete chtit, tak
odhadnete velikost posty lepe (737 01)

Ale abych nevznival jen negativne (no ty zenske na poste mne prote uz
dlouhodobe stvou) - postacka, ktera nam roznasi postu je SUPER. Spolehliva,
bezproblemova, ochotna. Vzdy prijemna a usmevava (i kdyz verim tomu, ze
toho musi mit mnohdy uz plne brejle). Jak uz zde mnohokrat nekdo zminil -
je to o lidech - a ja dodavam: vic takovych!

Marek