Divná závada autobaterie

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Únor 5 10:18:31 CET 2015

Zdravím,
  zatraceně, tohle mi ale ničí sebevědomí :-). Myslel jsem si, ze se
alespoň v základech automotivní technologie vyznám :-), ale tady mi
pořád něco nesedí.
  - Co to je HV baterie ? High Voltage ? Ale k čemu mít takovou v autě ?
    Navíc se tu píše, že se musí po každé jízdě dobít... To ji ten velký
generátor u motoru není schopen nabít během jízdy ?
  - Co to je Kers ?
  Asi mi fakt něco uteklo.
  Zdraví Pavel