OT zmrsenie mena prilohy mailmanom; was: GAMA 165

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Únor 4 23:24:03 CET 2015

Ano. Je to ekvivalent přípony. A tam tam je, takže proč je tam navíc ten
ekvivalent?

PH

Od: Jan Waclawek konfera na efton.sk(mailto:konfera na efton.sk)

"Lebo na disk sa da subor ulozit a z neho citat. Toto su pojmy o uroven
vyssie: content-type je odpoved na otazku "co v tom subore je", a
content-disposition je odpoved na otazku "co s tym urobit".

Toto mate napriklad aj vo windowsoch. Content-type je ekvivalent pripony
suboru; pripony hovoria, akeho charakteru subor je, a ku kazdej pripone
existuje subor roznych pravidiel co sa s tym da robit a co nie.

Moznosti v content-disposition su ekvivalentom poloziek v kontextovom okne
- napriklad "Open", "Send to", "Properties", atd.