OT zmrsenie mena prilohy mailmanom; was: GAMA 165

Milan B. milan na bastl.sk
Středa Únor 4 22:54:35 CET 2015

Robi to mailman - pre dane MIME type kontroluje povolene koncovky a ak
koncovka nesedi, subor premenuje na prvu povolenu koncovku pre dany MIME
type. zrejme typ ochrany proti virusom alebo co.

Takze MS  mail klient poslal sprostost, mailman tuto sprostost rozoslal
(nech sa kazdy postara sam), ale do archivu ulozil sanitizovanu verziu.

mailman na to pouzije presne tuto funkciu :

 >>> mimetypes.guess_all_extensions("application/octet-stream",
strict=False)
['.obj', '.dll', '.so', '.exe', '.bin', '.o', '.a', '.lha', '.lzh',
'.class', '.img', '.iso']

-m-