OT zmrsenie mena prilohy mailmanom; was: GAMA 165

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Únor 4 21:36:53 CET 2015

Zdravim,

> Nezmrsil prilohu, ale jej meno.

Já se domnívám, že NE. Pokud by to udělal, udělal by to KAŽDÉMU - ta
přeposílací část běží jen jednou a pak se to předá jako bulk mail MTA. Ještě
jednou konstatuji, že jsem dostal vše správně. Jako důkaz přikádám "služební
řádky" MIME struktury tak, jak byla doručena mně, a mám důvod se domnívat, že
i všem ostatním:

>------=_NextPart_000_0047_01D04074.9AAE1BB0

>------=_NextPart_000_0047_01D04074.9AAE1BB0
>        filename="C na DPS.jpg"

Jak vidíte, jediné, co je tam tragicky špatně, je ten
application/octet-stream, to znemožnilo zobrazení obrázků dokonce i u mne
na Linuxu. Jméno je tam hned 2x a v obou případech naprosto správně.

> Tak to je podla mna mimoriadne idiotske spravanie, najma ak "zmenit
> priponu" znamena zmenit ju na nejaku dost podozrivu (predstavte si, ze by
> ju zmenil na .exe, to by sa asi ani Vam nepacilo). .obj rozhodne nie je
> neutralna pripona; ak uz ma niekto nutkanie menit meno suboru, tak uz skor
> nechat bez pripony alebo trebars pridat .txt, to by malo byt vo vsetkych
> normalnych konextoch dostatocne bezpecne.

Ano, to je naprostá pravda. Ale jak vidíte (a snad se mi podařilo Vás
přesvědčit), neměnil to mailman, ale cosi v cestě k Vám - buďto máte
v cestě nějaký MTA, který se takto chová (setkal jsem se s tím na dost
místech, kde se používal produkt zvaný exchange, ten si opravdu někdy
hraje na Boha a nenechá v mailu kámen na kameni), nebo se tato změna stala
přímo na Vašem počítači. Nevím, jakou cestu musí urazit e-maily
z konference k Vám, ale asi tam něco není úplně košer.

> Esteze nepisem nic pre web, to by som asi v jednom kuse mal zaludocne
> problemy.

Ano, také bych to asi nezvládl :-).

> wek

Zdraví Pavel