Tepelne ucinky viditelne casti svetelneho spektra

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Středa Únor 4 19:17:53 CET 2015

> Podržel jsem dlaň přímo před ní, ona sama byla i po delší době zapnutí
> víceméně studená. Pocit tepla na dlani byl přitom docela intenzivní a
> (logicky) zmizel prakticky ihned po vypnutí LED. LED prostě svítila v
> podstatě výhradně ve viditelné části spektra.

V mrazivych dnech jako jsou ted uz od decka hravam nasledujíci hru - na
zastavce zavru oci a na vzdalenost i vice nez 1 metr se snazím na svem
xichtu zachytit salani xichtu ostatních cekajícich - jde to naprosto v
pohode, po kratkem zacviku je az skoda rano oci znovu otevirat - da se jit
jen podle tepla a do nikoho nevrazit.

Zdravi Petr Kubac