GAMA 165

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Únor 4 18:57:34 CET 2015

Zrovna u téhle svářečky je zatěžovatel udáván se slušnou rezervou.  Ne
jako noname číny.  A když je venku tak jako dnes, tak to zvládá nonstop
i těch 120A. Celé je to jen o chlazení.
A dokonce s tím vaří plynovody. V Plzni pod Vodárnou teď probíhají
veliké zemní práce, běží tam agregát a maníci co svařujou trubky mají
vedle sebe tyhle gamy.
ocela mě mrzí, že jsem si pořídil Kuhtreiberga , ta gama se mi líbí víc.