OT zmrsenie mena prilohy mailmanom; was: GAMA 165

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Únor 4 18:53:28 CET 2015

>mailman normálně přílohy nemr±í.

Nezmrsil prilohu, ale jej meno.

>U mne byly vidět původní názvy včetně přípony
>.jpg, ale problém byl s mime-type - bylo tam octet-stream namísto image/jpeg.
>Proto s tím někteří klienti mohou mít problém a třeba i změnit příponu na
>nějakou jinou.

Tak to je podla mna mimoriadne idiotske spravanie, najma ak "zmenit
priponu" znamena zmenit ju na nejaku dost podozrivu (predstavte si, ze by
ju zmenil na .exe, to by sa asi ani Vam nepacilo). .obj rozhodne nie je
neutralna pripona; ak uz ma niekto nutkanie menit meno suboru, tak uz skor
nechat bez pripony alebo trebars pridat .txt, to by malo byt vo vsetkych
normalnych konextoch dostatocne bezpecne.

Esteze nepisem nic pre web, to by som asi v jednom kuse mal zaludocne
problemy.

wek

Daląí informace o konferenci Hw-list