GAMA 165

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Únor 4 15:53:34 CET 2015

Pokud nebyl kondenzátor vadný už od výrobce, tipoval bych možné
překročení dU/dt.

Nahraďte ho impulsním typem, z tuzemských třeba MKPI 330-333 z
http://www.es-ostrava.cz/index.php?page=produkty&lang=cz#3 (nebo lepší
typ). Podobné jsou i starší typy TC330 atd. ještě s tesláckým značením.

Ze zahraničních WIMA MKP nebo FKP třeba u
http://www.ame.cz/Impulsni-_g40520875_10699.aspx?page=3

Možností je mnohem víc, jde o to, aby kondenzátor byl na dostatečné
napětí (několikrát napětí naprázdno - mohou vzniknout různá rezonanční
převýšení) a aby měl definovanou a dostatečně velkou dU/dt odolnost.

U toho Číňana to zřejmě neřešili, nějakých max. 18V/us nebo kolik (co má
dle odkazu 100nF/630V) není v impulsní aplikaci typu spínaná svářečka
zrovna moc...

Vaše přílohy v archivu jsou *.obj
(http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2015-February/470889.html), tipuju
zase na nějaký mrkwosoftí bazmek na poštu, neotevíral jsem je, takže
nevím, co přesně ten kondík je za typ.

--
Jirka