[ciastocne MECH]: Elektricky ovladany ventil pre tlak do 20 MPa

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Středa Únor 4 08:17:03 CET 2015

Proč tak draho a složitě? Daleko lepší domácí šrapnel si uděláte z
petardy a starých matiček.

Soustružené díly by to mohly vydržet (ale nemusely), téčka a kolena
jen náhodou, běžné kuláky jistě ne. Kdo někdy viděl bouchnout armaturu
s vysokotlakým vzduchem se do toho nepustí ani ve snu. Sestavte si to
raději z komponent pro hydrauliku. Hydraulický kulák na 400 barů je
možná levnější než předražený topenářský kulák z prodejny pro kutily,
který je navíc tak ošizený, že i v tom topení občas praskne.

Aleš Procháska