Propojovaci krabice pro zasekani do panelu

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Únor 3 22:38:06 CET 2015

Dne 3.2.2015 22:19, Pikulik napsal(a):
> Kolem stěn mám v paneláku asi 2cm mezeru mezi podlahou a stěnou
> vyplněnou skelnou vatou (zvuková izolace). Po vyčištění od lepidla se
> tam kabel bez problému vejde. Zasekával jsem pouze kousek k zásuvkám.
> Problém je se světly. Kabel je v podlaze u sousedů. Tam jedině
> sádrokarton na strop.
Nejen se světly, někde je i kabel k zásuvce veden bytem souseda. Dokonce
i připojen na jeho jistič.
Byl jsem onehdá na poruše O2TV, zákazníkovi se restartoval STB. Zjistil
jsem, že jim to prskalo v zásuvce pod skříní vedle TV stolku.
TV to nejspíš nevadilo, STB se resetoval, šlo to nasimulovat potaháním
prodlužovačkou.
Tak jsme odšoupli skříň, já na chodbě shodil jističe a jal jsem se
demontovat kryt od zásuvky ( dotáhnout šrouby ) když už jsem tam byl.
Jističe ( všechny oba )  dole a STB  stále svítí.
No zkrátka ta zásuvka pod skříní byla připojená k sousedovi. Až když
jsme vypnuli jističe souseda, zdechlo to.

JaKub