OT Jaky NB za cca 8kKc

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Únor 3 20:31:47 CET 2015

Jezkovy voci, tak to teda zlata ta 901 - naprosto netusim, co budu
delat, az me opusti (a to uz vubec nemluvim o tom, ze nove mininotebooky
jsou minimalne o palec vetsi), asi si ji budu hyckat, mam tam 2GB RAM a
64GB SSD a jsem tak nejak celkove velmi spokojenej (jo, baterku uz ma
druhou, ale asi za tri stovky z Ciny), mam tam XP a nestezuju si.

To, ze je nejaky vyrobce ochoten takhle zpracit notebook, bych tedy
opravdu necekal...

Pavel Kutina