Raspberry Pi 2 model B.

Milan Horák stranger na tiscali.cz
Úterý Únor 3 16:31:15 CET 2015

Dobrý den,

pro ovládání jsem pořídil z dx.com ovladač Mele F10 -
http://www.dx.com/p/mele-f10-fly-mouse-3-in-1-2-4ghz-wireless-air-mouse-keyboard-remote-control-black-128312

Úžasná věc. A filmy a pohádky tahám přes wifi z NASu. Dcerka má totiž na
zdi přivrtaný monitor 17" s repro a Raspberry Pi s USB hubem to má
přidělané na zádech.

A běží mi na tom OpenELEC 5.0 a maximální spokojenost.

Milan