RE: [MECH] Lepení gumového pásku

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Únor 3 16:20:12 CET 2015

Napadaju ma O kruzky.
Vyrabaju sa v roznych velkostiach, hrubkach, profiloch aj materialoch.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Troller
Sent: Tuesday, February 03, 2015 4:16 PM
To: HW-news
Subject: Re: [MECH] Lepení gumového pásku

Zdravím,
 díky za informace!
 Průměr řemínku jako nejdůležitější parametr už je znám, bude to pod 60 mm, kolik přesně asi bude záležet na vlastnostech gumy - aby měla to správné napnutí, kdy už neprokluzuje, ale nenamáhá příliš ložiska, případně se za pár minut nepřetrhne.
 Napadá někoho, jakou duši, případně jiný gumový polotovar (hadici atd.) shánět ? Tloušťka by byla ideální tak kolem toho jednoho mm, ale to se dá případně dobrousit, jak zde je psáno...
 Zdraví Pavel